sirdoom Posted December 30, 2018 Author Report Share Posted December 30, 2018 #Endspurt - Neuer MEGAPULS ist da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted December 30, 2018 Report Share Posted December 30, 2018 #Endspurt - Neuer MEGAPULS ist da! Sekunden vorher hatte ich mich gefragt, ob eigentlich noch einer kommen müsste. Zeit wieder einen Aluhut aufzusetzen. An Sylvester fällt man damit auch weniger auf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdoom Posted December 30, 2018 Author Report Share Posted December 30, 2018 @Loki ... You are being watched. Pegasus Spiele has a secret system: A machine that spies on you every hour of every day I know because I built it I designed THE MACHINE to detect acts of RPG terrorism, But it sees everything Violent pen & paper crimes involving ordinary players, people like you. Crimes Pegasus Spiele considered irrelevant. They wouldn’t act, so I decided I would. But I needed a partner, someone with the skills to intervene. Hunted by the authorities, we work in secret. You’ll never find us, but victim or perpetrator, If your number’s up, we’ll find you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted December 30, 2018 Report Share Posted December 30, 2018 Ah, Person of Interest. Also ohne zu viel zu spoilern, bist du der Typ der am Ende stirbt oder der, der überlebt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdoom Posted December 31, 2018 Author Report Share Posted December 31, 2018 Solltest du nicht ehr fragen, welche Rolle DU dabei^^ übernimmst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richter Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 Endlich sind diese Weihnachtsmannmorde lückenlos und plausibel aufgeklärt, und ich kann wieder gut schlafen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdoom Posted December 31, 2018 Author Report Share Posted December 31, 2018 Ich freue mich auch, dass das Kapitel ENDGÜLTIG abgeschlossen und aufgeklärt werden konnte und garantiert NIE WIEDER auftauchen wird! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corpheus Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 You are being watched. Pegasus Spiele has a secret system: A machine that spies on you every hour of every day ... Endlich fühle ich mich sicher... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabretooth Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 *weihnachtsmannkostümkauf* ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 Solltest du nicht ehr fragen, welche Rolle DU dabei^^ übernimmst? Na, ich dachte ich bin nur eine Nummer im System. Wie eine Inventarnummer in einer Gepäckverwaltung oder so... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richter Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 Und ich dachte du wärst keine Nummer, sondern ein freier Mann ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
G315t Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 Auch freie Männer haben Nummern. Gefälschte! ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted December 31, 2018 Report Share Posted December 31, 2018 Wenn schon freier Pferdeposer bitte. Aber sagen wir, sie haben von mir nicht mehr als eine Nummer, dann wäre ich schon ziemlich zufrieden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loki Posted January 4, 2019 Report Share Posted January 4, 2019 Gedenktage 2081: https://www.reddit.com/r/Shadowrun/comments/acnchf/2081_remembrance_and_recurring_events/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karel Posted January 5, 2019 Report Share Posted January 5, 2019 Loki: Cool! - Davon können die NovaPuls-Macher sicher das eine oder andere in Artikel / Schlagzeilen / Werbeanzeigen einfließen lassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.